telefonsamtal

Gårkvällens spelkväll blev riktigt lyckad, även om man bara kom tvåa. Många sjuka kommentarer, röda mössor och glada skratt. Tack för det!
Helgen har varit mysigt, trots att den har varit vit. Nu är det bara en jäkla massa festande de kommande helgerna, men det ser jag framemot, jag bangar inte fest!

Jag fick ett telefonsamtal klockan 4 i natt, ett väldigt förvånande sådant. Men jag ska inte klaga, det är alltid kul att få telefonsamtal från andra sidan Europa.

Har blivit kär i en Micheal Jackson-låt också. Jävligt konstigt för att vara jag, som egentligen är ganska anti Micheal (haha, förlåt alla besatta jävlar).
They don't really care about us, är det iallafall.

Godmorgon, puss och nu är det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0