tankar på kvällskvisten 1


And I'd give up forever to touch you, cause I know that you feel me somehow. You're the closest to heaven that I'll ever be and I don't wanna go home right now. And all I can taste is this moment, and all I can breathe is your life. Sooner or later it's over, I just don't wanna miss you tonight. And I don't want the world to see me, I just don't think that they'll understand. When everything's made to be broken, I just want you to know who I am. You can't fight the tears that aint coming, or the moment of truth in your lies. So when everything feels like the movies, yeah you bleed just to know you're alive. Goo Goo Dolls - Iris

Det måste ju vara en av världens aboslut finaste låtar och till en viss del känner jag faktiskt igen mig i den.

Jag känner för vinter idag. Kallt utomhus, men varmt och mysigt inomhus. På med stora halsdukar och gosiga jackor och sitta och dricka en riktigt varm kopp chai-latte på espresso house med nära och kära. Ja, vi skulle givetvis dricka vars en och inte dela på en och nej, jag är inte så vuxen så att jag dricker kaffe eller te, det är så vidrigt.

Min design är alldeles fucked up, rent ut sagt! Jag måste göra något åt det, men jag orkar inte ikväll.

Låtar som bör hyllas ikväll:
Maia Hirasawa - Gothenburg
Rise Against - Swing life away
Melissa Horn - Långa nätter

OCH:
Slipknot - Duality
The Used - Blood on my hands
DET ÄR GALET!

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0