i'm your pusher


Halli hallå. Nej, det är inte jul nu men ändå sitter jag här, en måndagskväll i mitten av september klockan tio i nio fast att jag har så mycket annat skit jag måste göra. Det handlar om prioriteringar och detta lockar ju bara så mycket mer än att analysera några stenblock från skissernas muséum i Lund, vilket vi ska guida om imorgon.  Skolarbete känns inte som alternativ just nu. Shame on me, men det löser sig, det gör det alltid.

Som ni ser så har jag ändrat min design litegrann igen, eller jag har suttit här i närmre tre timmar om jag ska vara ärlig.. Efter ett litet samtal med en god vän igårkväll bestlutade jag mig för att åtminstone försöka bli lite mer aktiv och seriös här, vi får se om det funkar helt enkelt.

Jag ber om ursäkt för att designen fortfarande är under konstruktion, det är ju seriöst sjukt mycket koder och grejs som ska ändras och eftersom jag lyckades göra något alldeles galet bestämde jag mig för att återställa hela kodmallen, vilket resulterade i att i princip allt som jag ändrat försvann.. Jaja, what to do you know.. Den kommer bli snygg en vacker dag, ge det lite tid.

Jaha, vad är anledningen till att jag börjar skriva igen? Jag känner för det. Helhjärtat. Jag vet inte om vad och jag vet inte om det är något som kommer intressera någon men jag ska ge det en chans. Vi får se hur det går.

Uppdaterar snarast.


Kommentarer
Postat av: sanna,

i'm so happy:)

förhoppningsvis lite schyssta bilder också!

2009-09-21 @ 21:10:48
URL: http://miiph.blogg.se/
Postat av: emily

keep up the good work!

2009-09-22 @ 21:40:09
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0