torsdagskväll


Hej och hå. Kom precis ner på mitt rum, såg precis klart idol. Jaja, där finns en tjej i det programmet jag hade gjort allt för att strypa, sen kommer ANDREAS och tar orden ur munnen på mig. TACK!

Iallafall. Idag hade pappa med sig säsongskorten till HIF hem, bästa plats dessutom! Så jag och pappa åkte in till Helsingborg runt fem för att heja lite på di röe. Jag förstår inte hejaklacker alltså. Hur kan folk vara så pinsamma att de skriker "en jävla massa bönder" till folk som kommer från Stockholm?! Haha, så jävla sjukt. Men, HIF tog iallafall hem matchen med 3-2 och det var en fröjd för ögat att se Henrik Larsson göra 2-0 målet, underbar frispark det där!

Juste, sen vann ju SpTur3 innabandyturneringen idag. Det var nog det sjukaste jag varit med om! VI ÄR BÄST!

Låtar jag hyllar ikväll:
Rise Againste - Give it all
Henock Achido ft. Sophia - Pusher
Alexis Weak - Inne på klubben

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA, menade du hon fula jävla tjejen? som han tyckte lät som en "tant"? Hon som bagge, hittade själv? HON ÄR IAF SÅ SÄMST <3

2009-09-25 @ 09:27:51
Postat av: emily

Uppdatera då ditt jävla pack :(

2009-09-30 @ 13:53:34
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0