awake

Vaken. Jag borde inte vara det vid denna tidpunkt, men ändå sitter jag här. 00.46.
Jag har inte skrivit ett ord här på veckor, eller åtminstone inte något seriöst,
men här sitter jag nu, redo att öppna mig inför världen. Haha, jag låter ju sjuk.
Senast jag skrev något här hade jag sommarlov. Det har jag inte längre.
Jag kommer aldrig ha sommarlov igen.

Så, nu bryter jag isen och sluta låta så jäkla sjuk i huvudet.
Det jag vill komma till är att det finns så mycket tankar i
mitt huvud just nu att jag bara måste skriva något.
Jag vet faktiskt inte vad, men något.
Det har jag gjort nu, tack för mig.

Jag kommer med en dunderuppdatering någon gång kring jul.
Puss sköna medmänniskor, nu ska jag somna till nån film.


Kommentarer
Postat av: emily

jag uppmanar dig att köra en konstant uppdatering.

det hade varit fint.

2009-09-09 @ 23:14:46
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: sanna,

satt i soffan och tänkte "hmm.. emelie ekholm har ju blogg. längsen jag läste". Så klickar jag mig in på den och vad ser jag? JA INGET NYTT I ALLA FALL! skärpning.

2009-09-17 @ 14:51:03
URL: http://miiph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0