det bär snart av

Nu är det bara en vecka till jag beger mig till paradiset. GUUUD vad jag längtar! Jag var en sväng på Väla idag och handlade det sista, fast jag lyckas alltid handla en massa som jag egentligen inte skulle ha handlat, dålig egenskap.

Ikväll blir det hemmafest hos en killkompis. Sjukt längesen man var på hemmafest kan jag tycka, men ja, det kommer bli askul med en massa roligt folk på plats! HÖJ ERA GLAS!

Annars är det väl inget nytt under solen. På tal om solen, så tittade den fram idag, kan ha varit det sjukaste på länge. +5 grader och det känns som om jag snart tar på mig shortsen här hemma och strejkar på vintervädret.

HYLLAR:
Seaside - The Kooks
I Will Possess Your Heart - Death Cab for Cutie

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Tack :) Åh vad skoj med hemmafest, det är de bästa :)

2010-02-26 @ 16:31:16
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0