Gutter

Idag ska jag enkelt uttrycka mig om denna J-Ä-V-L-A hysteri som förpestar TV:n kl typ 8 på lördagarna nuförtiden. Melodifestivalen såklart. Det är så jäääävla sjukt vad slöseri med tid något kan vara. OCH vilken jävla SHAME för musikvärlden också, fan ta skiten. Aldrig att jag spenderar så mycket som 5 minuter framför TV:n med detta så frukstansvärt överskattade och pinsamma evangemang igång. ALDRIG!!!! (Sitter annars och skrattar åt mig själv då jag fick meningen "You'll never catch me alive" på huvudet och samtidigt ser mig själv springa iväg i slow motion från TV:n. HAHAHHAHAHA!).

Ja, det var ju en musikblogg, så njut av FAKTAN ovan.

Hyllar:
Hold on - Wyclef Jean ft. Mavado
Paper Route - Gutter (Tackar Emily för tipset <3)
Written in reverse - Spoon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0