ödet

I Want It All - Lil Wayne ft. Birdman & Kevin Rudolf
Drop It Low - Ester Dean ft. P.Diddy, Lil Wayne & Trey Songs

Har suttit i cirkus 2 h och och glott sönder TV:n, bänkad framför CNN som sände live från Hawaii. Vet inte om ni missat det men det är ju tsunamivarning där just i skrivande stund. Någon större kraft vill inte att jag ska visa mitt face på de här öarna alltså. Först ryktas det om strejkning från British Airways, och strejkar dem kommer vi inte ens till London, och sen ska det bli en fet jordbävning i Chile som orsakar en tsunamivåg över hela Stilla havet. Allt händer på samma gång. Fint detta! Jaja, om en vecka befinner jag mig i värmen, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0