I'd like to make myself believe

Då startade mitt sista sportlov för ungefär 7 h sen. Det kan man ju tycka är ganska bra, fast detta är nog första gången jag längtar efter att lovet ska ta slut. Fort. Som. Fan. Alla vet nog varför, så jag uttalar mig inte i frågan.

Det börjar ta emot att skriva här. Är väl inne i någon period då jag bara inte riktigt vet vad fan jag ska få ur mig. Imorgon ska vi iallafall ut, fira Marli, men jag håller mig nykter once and for all. Jag ska sno pappas bil, sen får jag och Matilda köra runt oss själva från Svalöv till Landskrona till Helsingborg. Ellerja, Matilda kör och jag sitter i sätet bredvid, det är så jag jobbar. Min nya mening för övrigt. "Det är så jag jobbar". I like it.

Jag lider av ny låt-torka. Det händer inte mig. Vad fan är det här? Skjut. Jag är inte bitter, jag bara skiter i att låta glad.

I'd like to make myselft believe, that planet Earth turns slowly. It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep 'cause everything is never as it seems.
Owl City - Fireflies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0