xavier rudd

Got up in the club, posted in the back, feeling so good, looking so bad. Rocking this skirt, rocking this club, got my middle finger up, I don't really give a fuck. Rocking these diamonds, I'm rocking this chain. Make sure you get a picture, I'm rocking my fame. To be what you is, you gotta be what you are. The only thing I'm missing is a black guitar. Något med denna låten är så klockrent, keep it up Rhianna. (Rockstar 101, har hyllat den innan).

Nu, mina vänner, är det såhär att JAG behöver musiktips, för det är tomt i mitt huvud nu, inget att rekomendera idag. Ge mig tips! (Jag vet att det är SJUKT jobbigt att skriva en kommentar men kom igeeeeeeen).


16 dagar = 3 skoldagar. 10 dagar lov. 2 dagar barutbildning sen HASTA LUEGO SUECÍA.

OKEJ. jag kan hylla 2 låtar, för de är så mysiga.

White moth - Xavier Rudd
Twist - Xavier Rudd

Kommentarer
Postat av: MJ

Jag är sämst på musik då jag oftast snor mina idéer från dig :* så mig får du nog ingen nytta av. Men skriver ändå, för du är gullig!

2010-02-18 @ 08:11:00
Postat av: EMILY B

paper route - gutter

2010-02-19 @ 17:05:37
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0