vad saru att du sa?

Känner för att skriva något riktigt sjukt idag. Men det händer inget i mitt liv så tyvärr, det blir inte så. Det finns bara en grej i mitt huvud och det är liksom Hawaii - det enda som har tagit upp min tankekraft 24/7. Ja, jag må tjata om detta hela tiden, men det kommer bli höjdpunkten i mitt än så länge 18 åriga liv. 

Skolan den här veckan kommer bli intressant. Börjar klockan 8 imorgon, som jag skrev på facebook ska jag snart begrava mig levande. Eftersom jag bor i en liten jävla pisshåla måste man gå hemifrån kvart över sex. Då är det fan ta mig fortfarande natt.

Jag kan väl lika bra passa på att tacka för helgen också. Tack!
Fredagen blev lyckad. Firade Emelie i Malmö. Förfest hos Sandra och sen vidare. De hade fixat VIP på Crown, men där var ju inget folk så vi stack till Hipp sen, helt ok. Lördagen blev lugn, singstarkväll @ Sääskis place och så bara.

Fan vad mycket text det blev. Nu ska jag nog fortsätta (precis som om jag har börjat...) städa på mitt rum och sen ska jag nog ta fram resväskan och börja packa. Eller åtminstone kolla vad jag kan tänkas ta med. Jag mår bra av att se sommarkläder. Det är faktiskt bara 19 dagar kvar, man får lov. Jag hatar snö i skåne. Jag hatar vinterkläder. Vanlig alla hjärtans dag-göra. Ses.


"Nej, vadå nej? Vad äre me dig? Äh okej visst, du känner inte mig men, kanske ditt nummer, kanske kan få ringa? Inte det heller, dags att kalla på min wingman."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0