flowa som ett flipperspel, hitta fel, skiiiiiit i det

Chillar med Afasi&Filthy och känner hur jag gör ingenting när allt finns kvar att göra. Tog mig själv till skolan, började kvart över 10, klockan tjugo över bestämmer jag mig för att åka hem igen. Tog bussen 9 minuter över 11 från kära psykområdet St:Lars där min kära skola ligger och hoppade på tåget 11.39 från centralen. Hemma halv 1. Jaha, vad har jag gjort sen dess då? Något vettigt? Nä, vafan. Sovit 2,5 h, ätit spagetti och köttfärssås och sen bara suttit här och tittat på mitt så otroligt stökiga rum. Saknar energi. Imorgon är det barutbildning.
På fredag -> Hawaii. Om man skulle damsuga... Äh, vi kör igen.
This is the sound of us being so awesooome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0